Teslimat ve Kargo İşlemleri

Atasun Optik online alışveriş sitesinden ve mobil uygulamadan verdiğiniz 2000 TL üstü tüm siparişlerde kargo ücretsizdir. 2000 TL altı siparişlerde kargo ücreti 49 TL'dir.

Siparişinizi verdikten sonra en geç 2 iş günü içerisinde siparişiniz kargo firmasına teslim edilecektir. Siparişiniz dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirileceksiniz.

Siparişinizin durumunu, Sipariş Takibi sayfasından detaylı olarak takip edebilir, siparişinizin durumunu sipariş statülerinden görebilirsiniz.

Siparişlerinizde tek bir teslimat adresi kaydı alınabilmekte olup aynı siparişte bulunan farklı ürünler farklı teslimat adreslerine teslim edilememektedir. Bu şartı sağlamak için farklı siparişler oluşturmanız gerekmektedir.

Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra size SMS ve e-posta yoluyla kargo takip bilgileriniz iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise Siparişlerim sayfasından kargo takip bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

Kargo firması kendi içinde planladığı rota çerçevesinde dağıtım yapmakta olup, siparişlerinizin belirli bir saat aralığında teslim edilmesine dair bir imkan bulunmamaktadır. Adresinize dağıtım yapacak kargo şubesi ile görüşerek kargo teslimat saati ile ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.

İstanbul,Ankara,Antalya,Bursa,Kocaeli,Tekirdağ,Kırklareli,Çanakkale,Balıkesir,Sakarya,Afyonkarahisar,Bartın,Bilecik,Bolu,Çankırı,Düzce,Edirne,Eskişehir,İzmir,Karabük,Kastamonu,Kırıkkale,Kütahya,Manisa,Uşak ve Zonguldak illerimizde Aras kargo diğer tüm illerimizde ise Yurtiçi kargo firması ile çalışmaktayız.

Ürününüzü teslim alırken kontrol etmenizi ve üründe fark edebileceğiniz bir hasar olup olmadığını kargo görevlisi yanında tespit etmenizi özellikle öneririz. Eğer bu aşamada bir tespitte bulunursanız kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanızı ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri göndermenizi rica ederiz.

Kargo tarafından Atasun Optik’e, ürünün hasarlı olduğuna ilişkin bilgilendirme yapıldığında; ürünün iade işlemleri başlatılacak ve ücret iadesi yapılacaktır.

Üründe hasar olduğunu kargodan ürünü teslim aldıktan sonra fark ettim, ne yapmam gerek?

2 iş günü içerisinde hasarlı ürün bildirimi yaparak iade işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. 2 iş günü sonunda iade bildirimi yapılmayan hasarlı ürünleriniz iadesi kabul edilmeyecektir.

Sipariş oluşturduktan sonra teslimat veya fatura adresinizi değiştirmek için Canlı Destek hattımıza ulaşarak ya da 444 67 85 numaralı müşteri memnuniyet hattımızı arayarak değişiklik talebinizi iletebilirsiniz.
Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden teslim almamanız durumunda siparişiniz Atasun Optik'e geri iade edilir.
Siparişiniz belittiğiniz teslimat adresinden farklı bir adrese veya kişiye teslim edildiğinde Canlı Destek hattımıza yazarak ya da 444 67 85 müşteri memnuniyet hattımızı arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
Sepetinize ürün ekledikten sonra teslimat sayfasında “Atasun Optik’lerden Teslimat” seçeneğini seçerek ücretsiz olarak size en yakın Atasun Optik mağazasından ürününüzü teslim alabilirsiniz. Siparişiniz sonrasında, ürün seçtiğiniz mağazaya ulaştığında SMS ile bilgilendirileceksiniz.
Siparişinizdeki ürünler en geç 3 iş günü içerisinde seçtiğiniz Atasun Optik’e ulaşmak üzere kargoya teslim edilecektir. Siparişiniz ulaştığında SMS ile bilgilendirileceksiniz. Güneş gözlüğünüzü teslim alırken işlem sırasında belirttiğiniz gsm numarasının yanınızda bulunması gerekmektedir.
14 gün içerisinde teslim alınmayan siparişleriniz otomatik olarak iade sürecine girecektir.

E-arşiv faturanız sistemde oluştuğu anda, üye olduğunuz mail adresinize gönderilmektedir. Çevre dostu yaklaşımımız ile siparişinizin içerisinde ayrıca bir kağıt fatura gönderilmemektedir. Mail adresinize faturanız ulaşmazsa müşteri hizmetlerinden faturanızın bir örneğini talep edebilirsiniz.